.:. i R F @ N _ M E C L i S i .:. R @ H - i _ @ S K .:.
“I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Salava10

Join the forum, it's quick and easy

“I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Salava10
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Giriş yap

Şifremi unuttum

Similar topics
    Kimler hatta?
    Toplam 29 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 29 Misafir :: 1 Arama motorları

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 206 kişi 31.07.17 12:04 tarihinde online oldu.
    En son konular
    » Kutsalınıza Hakaret Edilmesi İncitiyormuş Değil mi?
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime122.09.23 10:37 tarafından RıZa BeRKaN

» Namazı terk eden adam dinini bitirmiştir!
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime112.01.23 12:26 tarafından RıZa BeRKaN

» Muhammed sen canımın cananısın Muhammed sen gözümün ışığısın Muhammed
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime112.01.23 10:10 tarafından RıZa BeRKaN

» ÇAĞIMIZIN HASTALIĞI : ACELECİLİK …!!!
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime117.11.22 17:23 tarafından RıZa BeRKaN

» i M a N i L e G ö N D e R B i Z i
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime111.10.22 18:29 tarafından RıZa BeRKaN

» Hazreti Ömer'den (r.a) birbirinden kıymetli 18 nasihat...
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime111.10.22 18:22 tarafından RıZa BeRKaN

» EN BÜYÜK KABADAYI'LIK EFENDİLİK'TİR
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime111.10.22 18:00 tarafından RıZa BeRKaN

» Hep yolcuyuz böyle gelir gideriz. Dünya senin vatanın mı yurdun mu?
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime111.10.22 12:00 tarafından RıZa BeRKaN

» Sadece Kur’an Yeter mi ? KUR'AN YETER DİYENLERE
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime111.10.22 10:35 tarafından RıZa BeRKaN

» İNCEDEN İNCEYE GİYDİRİYORLAR SİZE MÜSLÜMANLAR
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime111.10.22 8:35 tarafından RıZa BeRKaN

» Recep Tayyip Erdoğan EVET O bir #DünyaLideri
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime111.10.22 8:11 tarafından RıZa BeRKaN

» Zordur kurban zordur, ayrılık zordur...
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime111.10.22 8:03 tarafından RıZa BeRKaN

» Allah ve Rasulü için göz yaşı dökenlere selâm olsun.
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime111.10.22 7:57 tarafından RıZa BeRKaN

» 2 MiLYaR TaKiPÇiSi VaR
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime111.10.22 7:34 tarafından RıZa BeRKaN

» Ne NeDiR?
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime120.01.22 11:54 tarafından RıZa BeRKaN

» ÖĞÜT VEREN AYETLER
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime120.01.22 10:58 tarafından RıZa BeRKaN

» Faizcileri deşifre edeceğiz.. Takip edeceğiz..
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime122.10.21 13:26 tarafından RıZa BeRKaN

» ANLAMSIZLIK HASTALIĞI: ANoMİ ‼
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime111.10.21 11:49 tarafından RıZa BeRKaN

» Mustafa Özcan Güneşdoğdu Rabbim Sana Sığınırım
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime111.10.21 11:46 tarafından RıZa BeRKaN

» Zengin Tüccar ve 4 eşi hikayesi.
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Icon_minitime111.10.21 11:41 tarafından RıZa BeRKaN

Istatistikler
    Toplam 278 kayıtlı kullanıcımız var
    Son kaydolan kullanıcımız: CANAN CAN

Kullanıcılarımız toplam 14129 mesaj attılar bunda 6601 konu
    Arama

Sonuç :

Rechercher çıkıntı araştırma

Anket

İRFaN MeCLiSi & RaH-ı AŞK FoRMuMuZa NaSıL ULaŞTıNıZ?

“I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Vote_lcap67%“I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Vote_rcap 67% [ 4 ]
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Vote_lcap0%“I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Vote_rcap 0% [ 0 ]
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Vote_lcap0%“I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Vote_rcap 0% [ 0 ]
    “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Vote_lcap33%“I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Vote_rcap 33% [ 2 ]

Toplam Oylar : 6

RSS akısı

Yahoo! 
    MSN 
    AOL 
    Netvibes 
    Bloglines 

Nisan 2024
    PtsiSalıÇarş.Perş.CumaC.tesiPaz

Takvim Takvim

“I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho)

Aşağa gitmek

“I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Empty “I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho)

Mesaj tarafından RıZa BeRKaN 24.06.20 19:59

“I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Semrasr
    I love you . “I love you because all the loves in the world are like different rivers flowing into the same lake, where they meet and are transformed into a single love that becomes rain and blesses the earth.

I love you like a river that creates the right conditions for trees and bushes and flowers to flourish along it’s banks. I love you like a river that gives water to the thirsty and takes people where they want to go.

I love you like a river that understands that it must learn to flow differently over waterfalls and to rest in the shallows. I love you because we are all born in the same place, at the same source, which keeps us provided with a constant supply of water. And so, when we feel weak, all we have to do is wait a little. The spring returns, the winter snows melt and fills us with new energy.

I love you like a river that begins as a solitary trickle in the mountains and gradually grows and joins other rivers until, after a certain point, it can flow around any obstacle in order to get where it wants.

I receive your love, and I give you mine. Not the love of a man for a woman, not the love of a father for a child, not the love of God for his creatures, but a love with no name and no explanation, like a river that cannot explain why it follows a particular course but simply flows onward. A love that asks for nothing and gives nothing in return; it is simply there. I will never be yours, and you will never be mine; nevertheless, I can honestly say: I love you, I love you, I love you.

“I love you like a river…(from Aleph by Paulo Coelho) Semra1
    Seni seviyorum. Seni seviyorum çünkü dünyadaki bütün aşklar aynı göle akan farklı ırmaklar gibidir. O gölde kavuştuktan sonra hepsi tek bir aşk olur, yağmur bereketiyle toprağa yağar.

Seni geçtiği her yerde bitkilere, ormanlara hayat veren bir nehir gibi seviyorum. Seni susayana su veren, insanları istedikleri menzile ulaştıran bir nehir gibi seviyorum.

Çağlayanlarda başka hızda koşacağını anlamış, çukurlarda dinlenmeyi öğrenmiş bir nehir gibi seviyorum seni. Seni seviyorum, çünkü hepimiz aynı yerde, bizi hala suyuyla besleyen aynı kaynaktan doğduk. O yüzden zayıf düştüğümüzde tek ilacımız biraz beklemektir. Elbet bahar gelir, kış karları eriyip bize taptaze bir enerji verir.

Bir dağın başından yapayalnız yola çıkan cılız bir su gibi seviyorum seni; o su giderek büyür, önüne çıkan başka sularla birleşir, ta ki hedefine giden yoldaki bütün engelleri yıkacak hale gelene kadar.

O yüzden sevgini içime alıyor, sana da sevgimi veriyorum. Bir erkeğin bir kadına, bir babanın kızına, Allah’ın bütün yarattıklarına duyduğu sevgi değil bu. Tıpkı niye o yollardan geçtiğini anlatamadan hedefine koşan bir nehir gibi, ismi ve açıklaması olmayan bir sevgi bu. Alacağı da vereceği de olmayan, sadece varlığını hissettiren bir sevgi. Asla senin olmayacağım, asla benim olmayacaksın, ama yine de söyleyebilirim: Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum.

RıZa BeRKaN
    RıZa BeRKaN
    KuRuCu / YöNeTiCi
    KuRuCu / YöNeTiCi

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön